סיכום מבצע הסיוע הנרחב לנזקקים לראש השנה תשפ"ה

ימי החג של ראש השנה עברו וזה הזמן לסכם את הפעילות הענפה לרגל החג. עמותת חסדי נעמי הפעילה מגוון יוזמות ומבצעים מיוחדים שהבטיחו לאלפי משפחות נזקקות את היכולת לחגוג את החג בכבוד ובשמחה.

התגייסות מרשימה של מתנדבים

לפרויקט ראש השנה נרתמו מאות מתנדבים הם התגייסו לסייע בפעילות חסדי נעמי לרגל החג. המתנדבים לקחו חלק פעיל באריזה ובחלוקה של סלי מזון ומוצרים חיוניים למשפחות נזקקות, ניצולי שואה וקשישים עם קושי כלל ברחבי הארץ, מה שאפשר לעמותה לעזור לרבים עם מוצרים להכנת ארוחת חג מכובדת. 

חלוקת סלי המזון

עמותת חסדי נעמי חילקה אלפי סלי מזון ייחודיים לחג. הסלים כללו מוצרי מזון בסיסיים כמו, שמן, קמח, טחינה, מיץ לימון ועוד, לצד מוצרים מיוחדים לחג ביניהם דבש, תירוש אלה אפשרו למשפחות לערוך סעודות חג מכובדות. התגובות לסלי המזון לא איחרו להגיע, משפחות רבות הודו מעומק ליבם על הסיוע, קשישים וניצולי שואה התרגשו לקבל את הסל.

שמחת החג הגיעה לקשישים ולניצולי שואה

חסדי נעמי קיימה אירועים מיוחדים לקשישים ולניצולי שואה כדי לשמח אותם, בין האירועים העמותה ערכה סעודה לניצולי שואה וקשישים. בסעודה זו ניצולי שואה וקשישים בודדים נהנו מארוחה חמה ומאכלים של סימני החג.  

הסעודה הייתה עם אווירה משמחת, שירים וברכות. בסוף הארוחה חילקו את סלי המזון וכל קשיש וניצול שואה חזרו לביתם עם סל מזון לראש השנה. 

חלוקה מיוחדת- ארוחות חמות לערב החג

רגע לפני החג, יום אחד בלבד לפני ערב החג, בחסדי נעמי חילקו ערכות אוכל חם. בחלוקה המיוחדת ניצולי שואה וקשישים קיבלו מנות של אוכל לחג יחד עם ערכת שי. 

כל אחד קיבל ארוחה חמה מוכנה עם כל אבות המזון, המנות כללו, בשר, דגים סלטים טריים, חומוס, טחינה, פירות ועוד. ערכות השי שחולקו במקום הכילו בקבוק יין תירוש לקידוש, צנצנת דבש, עוגת דבש טעימה ומתוקה וגם שוקולד עם ברכה לשנה טובה. 

החלוקה נעשתה בשיתוף פעולה מבורך עם עדן כהן, מקבוצת '(המל)אחים'. 

סופו של הפרויקט

פרויקט החג של חסדי נעמי הראה שכשנותנים מכל הלב, אפשר להגיע לכל בית בישראל. מאות המתנדבים עבדו במרץ, ובזכותם בעמותה הצליחו להביא את שמחת החג לאלפי משפחות, קשישים וניצולי שואה נזקקים. 

תודה לכל מי שלקח חלק, תרם, התנדב והפך את החג הזה לטוב יותר עבור כל כך הרבה אנשים. 

רוצים להיות מעודכנים תמיד בכל פעילויות החסד?!

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
עושים שנה טובה- סלי מזון לראש השנה
הצטרפו עכשיו לקרן להצלת הקשישים
סיוע עם חבילות מזון למשפחות המפונות מקווי העימות
דילוג לתוכן