גאווה לכבאים- ילדי הכבאים בהתנדבות למען ילדים ממשפחות קשות יום

ילדי כבאים בהתנדבות ואריזת ציוד בית ספר

פרויקט חזרה ללימודים, "תיקמלא", שיצא לדרך בשנה ה-11 ברציפות, במטרה לחלק ילקוטים חדשים וציוד לבית ספר לילדים ממשפחות מעוטות יכולת, כדי להבטיח שכל ילד יחזור לספסל הלימודים בהתרגשות אמיתית. הפרויקט קיבל תגבור משמעותית מלוחמי האש שהתנדבו וארזו את הילקוטים החדשים ואת ציוד הלימודים הכרחי. 

פרויקט 'תיקמלא' יוצא מידי שנה כדי לסייע להורים עם העלויות הגבוהות של ציוד לימודי. העלויות מהוות נטל כלכלי כבד על משפחות רבות, במיוחד כאשר יש יותר מילד אחד הזקוק לציוד בית ספר. השנה, בעקבות מלחמת חרבות ברזל, יש עלייה בביקוש לסיוע, המלחמה השפיעה על משפחות רבות בישראל. 

כחלק מהפרויקט, התקיים יום התנדבות בו השתתפות לוחמי אש, עובדי תחנות כבאות והצלה מרחב "האומה" של מחוז ירושלים. המתנדבים, עובדי כבאות והצלה וילדיהם, ארזו תיקים וציוד לימודי לקראת החלוקה הקרבה. 

המתנדבים סייעו רבות לטובת הפעילות החשובה. הם ארזו עשרות של ילקוטים, דאגו שבכל ילקוט יהיה את כל הציוד. קבוצת המתנדבים הכניסו לכל ילקוט את מגוון המוצרים הרחב שהעמותה רכשה במיוחד עבור פרויקט זה, בין המוצרים: ממחברות שורה ומשבצת, קלמרים איכותיים, טושים, עפרונות, מחדדים, מחקים ועוד. 

רוצים להיות מעודכנים תמיד בכל פעילויות החסד?!

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
עושים שנה טובה- סלי מזון לראש השנה
הצטרפו עכשיו לקרן להצלת הקשישים
סיוע עם חבילות מזון למשפחות המפונות מקווי העימות
דילוג לתוכן