חסדי נעמי קיימה יום כיף לילדים מיישובי אבשלום ויתד בעוטף עזה

יום כיף לילדי עוטף עזה

עמותת חסדי נעמי קיימה אירוע הפנינג מיוחד ביישוב אבשלום שבעוטף עזה, במטרה לעלות חיוך על פניהם של הילדים שנאלצו להתמודד עם מראות ורגשות במלחמה. האירוע, שנערך עבור ילדי היישובים אבשלום ויתד, כלל מגוון פעילויות ופינוקים לצד חלוקת ציוד חיוני לקראת שנת הלימודים הקרובה.

את אירוע ההפנינג המרגש ערכו צוות חסדי נעמי ביישוב אבשלום , עבור ילדי היישובים יתד ואבשלו שספגו אש במלחמה. ההתמודות עם מראות המלחמה והאובדן קשים לכולם, לכן חסדי נעמי החליטו לערוך יום כיף לילדים ולנסות לעלות על פניהם חיוך.

באירוע זה לצד שלל הפינוקים, המתנפחים, דוכני המזון, הילדים קיבלו תיקים חדשים וציוד לחזרה לבית הספר לקראת שנת הלימודים הקרובה במסגרת פרויקט 'תיקמלא' של חסדי נעמי.

פרויקט זה, הנולד מחזונו של יו"ר העמותה הרב יוסף כהן, מדגיש את המחויבות של העמותה לסייע לילדים הגדלים במשפחות עם קושי כלכלי ולהעניק להם תחושת ביטחון והערכה עצמית לרגל תחילת שנת הלימודים.

לאירוע המיוחד שערכה העמותה הגיעו רבים, לכבד ולהוקיר תודה. מיכל דיין, יו"ר ארגון יתומי צה"ל, הגיעה להפנינג והודתה לחסדי נעמי על הפעילות המיוחדת לילדים. גם נסרין יוסף, שבתושייה רבה עזרה להציל את יישוב יתד הגיעה למקום יחד עם בעלה, איאד, שיצאה להתרעננות מעזה. אנדריי דוסטוב, רכז ביטחון שוטף צבאי של יישוב יתד גם הוא הגיעה להפנינג ובירך על הפעילות החשובה. 

 "תיק חדש יכול לשמח כל ילד, תודה רבה על הפינוקים" אמהרה רחל טיב, רכזת הנוער ביישוב.  אושרת פרטוש, מזכיר יישוב אבשלום, סיכמה בהתרגשות: "ילדי העוטף, ולא רק הם, התעוררו למציאות נוראית ב-7 באוקטובר תודה רבה לעמותת חסדי נעמי שהגיעו לשמח את הילדים ועטפו אותם באהבה ענקית"

רוצים להיות מעודכנים תמיד בכל פעילויות החסד?!

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
עושים שנה טובה- סלי מזון לראש השנה
הצטרפו עכשיו לקרן להצלת הקשישים
סיוע עם חבילות מזון למשפחות המפונות מקווי העימות
דילוג לתוכן