יום הולדת לגיבור שנפל: פעילות התנדבותית מיוחדת בחסדי נעמי לזכר סמל יהונתן אליאס ז"ל

המשפחה והחברים מציינים את יום הולדתו של יהונתן אליאס ז"ל

אירוע מרגש התקיים בסניף חסדי נעמי בירושלים, קרובי משפחה וחברים של סמל יהונתן אליאס ז"ל התאספו לציין את יום הולדתו ה-21 בדרך ייחודית. יהונתן, היה לוחם בסיירת גבעתי, נפל בקרב בדרום עזה לפני כחודשיים.

הוריו של יהונתן, שולמית ודוד, יחד עם אחיו הראל ואחיותיו, שירה ויובל, בחרו לכבד את זכרו באופן שהיה קרוב לליבו – יום התנדבות מלא בנתינה. "רצינו לעשות משהו משמעותי", הסבירה אימו. "יהונתן תמיד היה הראשון להתנדב" אמר דוד, אביו. 

לפעילות ההתנדבות בחסדי נעמי הגיעו משתתפים רבים, בני משפחה קרובים ורחוקים, חברי ילדות, צבא ומכינה. כולם הגיעו כדי לחלוק כבוד ליהונתן ז"ל ולהמשיך את דרכו- דרך הנתינה. 

המשתתפים ארזו מגוון ציוד לבית ספר בילקוטים חדשים עבור פרויקט 'תיקמלא' של חסדי נעמי, פרויקט זה מסייע לילדים ממשפחות מעוטות יכולת ולילדים המפנים. בנוסף, הם ארזו חבילות מזון עם מבחר מוצרי מזון בסיסיים עבור משפחות קשות יום, קשישים וניצולי שואה מעוטי יכולת. 

המתנדבים כולם לבשו חולצות סגולות, צבע המסמל את גבעתי שם שירת כלוחם. על החולצות הודפס פסוק מתהילים שליווה את יהונתן: "מי האיש החפץ חיים… נצור לשונך מרע…", המשקף את אופיו השקט והצנוע.

הרב אלעד גורי, שליווה את יהונתן במכינה, תיאר אותו כאדם שקט אך בעל עוצמה פנימית רבה. לאחר פטירתו, המשפחה הפיצה עותקים של ספר "חפץ חיים", ורבים קראו בו לעילוי נשמתו.

מוניק, דודתו של יהונתן, סיכמה: "הוא לא דיבר הרבה, אבל עשה המון. המסר שלנו הוא – היו פשוטים, היו כמו יהונתן".

יום ההתנדבות הזה לא רק הנציח את זכרו של יהונתן, אלא גם המשיך את מורשת הנתינה והחסד שלו. כל המשתתפים בהתנדבות הרגישו סיפוק אדיר מפעילות מיוחדות זו, הם הרגישו שעשו את מה שיהונתן היה רוצה לעשות. 

רוצים להיות מעודכנים תמיד בכל פעילויות החסד?!

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
עושים שנה טובה- סלי מזון לראש השנה
הצטרפו עכשיו לקרן להצלת הקשישים
סיוע עם חבילות מזון למשפחות המפונות מקווי העימות
דילוג לתוכן