פרויקט סלי המזון לראש השנה תשפ"ה: יוצרים חג שמח לניצולי שואה וקשישים

יוצאים לדרך עם פרויקט ראש השנה

עם תחילת חודש אלול והתקרבות חג ראש השנה, רבים נערכים לחגוג את השנה החדשה בארוחה חגיגית עם כל המשפחה בהתרגשות רבה. אך גם השנה רבים אינם יכולים לערוך חגיגה וסעודה מכובדת. עמותת חסדי נעמי מפעילה בימים אלו את פרויקט סלי המזון לראש השנה תשפ"ה. מטרת הפרויקט היא להפוך את החג המיוחד הזה לרגע של שמחה עבור כולם, במיוחד עבור ניצולי שואה, קשישים ומשפחות נזקקות.

מבצע שנה טובה לניצולי שואה, קשישים ומשפחות מעוטות יכולת

הפרויקט נועד כדי להעניק סיוע למשפחות נזקקות, ניצולי שואה וקשישים המתקשים לרכוש מזון ביום יום ובחג בפרט. מטרת הפרויקט היא לדאוג שניצולי שואה, קשישים ומשפחות קשות יום יצליחו לחגוג את החג סביב שולחן ערוך ומכובד, ולא לבדם סביב שולחן ריק. העמותה שואפת לחלק אלפי סלי מזון שיהפכו את חג ראש השנה לחוויה משמחת ומרגשת עבורם.

 

סלי המזון של חסדי נעמי לראש השנה הם ייעודיים ומותאמים לחג. כל סל מכיל מצרכים בסיסיים יחד עם מוצרים המסמלים את החג. בין המוצרים שיש בסלים ניתן למצוא את מאכלי החג כמו דבש, תמרים, דובשניות, יין תירוש לקידוש יחד עם מוצרי בסיס כמו אורז, שמן, סוכר, גרגירי חומוס, מגוון שימורים, קמח ועוד. בנוסף למצרכים היבשים, מקבלים נתמכי העמותה גם מבחר גדול פירות וירקות טריים  המאפשרים הכנת ארוחת חג טעימה ומזינה.

העמותה רוכשת כמויות גדולות של מוצרים, אותם אורזים מתנדבים במסירות במחסן הלוגיסטי. כל סל נארז בקפידה, תוך הקפדה על סידור נכון של המוצרים למניעת נזק. חסדי נעמי מקפידה על איכות גבוהה של המוצרים, כפי שכל אדם היה בוחר לעצמו בקניה בסופר.

הדרך שלך לתמוך הפרויקט ראש השנה תשפ"ה

תרומה לראש השנה תשפ"ה

כל המצרכים שעמותת חסדי נעמי מחלקים נרכשים בזכות כספי התרומות והתמיכה הרבה שמקבלים מהציבור. על מנת שגם השנה חסדי נעמי יסייעו לרבים ככל הניתן, יש צורך בתמיכה הציבור. 

ניתן לתרום כספית לפרויקט ראש השנה תשפ"ה. כל תרומה, גם הקטנה ביותר, מאפשרת רכישת מצרכים נוספים וסיוע לעוד ניצולי שואה, קשישים ומשפחות קשות יום. לתרומה, לחצו כאן.

תרומה בזמן לראש השנה 

סלי המזון של העמותה נארזים על ידי מתנדבים לפי חלוקתם, לכן ניתן להתנדב במחסן הלוגיסטי של חסדי נעמי בתל אביב. המחסן הלוגיסטי מקבל בברכה מתנדבים הבאים לארוז סלי מזון לחג. ההתנדבות מתאפשרת לקבוצות מאורגנות בלבד, כגון משפחות, חברים או עמיתים לעבודה. לתיאום יום התנדבות לקבוצה, התקשרו לאחראית המתנדבים במספר 052-7884477 או לחצו כאן להתנדבות.

רוצים להיות מעודכנים תמיד בכל פעילויות החסד?!

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
עושים שנה טובה- סלי מזון לראש השנה
הצטרפו עכשיו לקרן להצלת הקשישים
סיוע עם חבילות מזון למשפחות המפונות מקווי העימות
דילוג לתוכן