'תיקמלא'- סיכום פרויקט

מסכמים פעילות מבורכת 'תיקמלא'

ה- 1.9 כבר כאן, ומאות אלפי תלמידים נרגשים פתחו את שנת הלימודים תשפ"ה שנפתחה בצל מלחמת חרבות ברזל. כמו בכל שנה, עמותת חסדי נעמי נערכה לשנת הלימודים החדשה עם פרויקט 'תיקמלא' שהתקיים במהלך הקיץ וסייע לאלפי תלמידים ותלמידות להגיע ביום הראשון ללימודים עם כל הציוד הנדרש. 

קמפיין גיוס 'תיקמלא'

על מנת שהפרויקט ייצא לדרך, פתחה עמותת חסדי נעמי בקמפיין גיוס כספים. בכסף שגויס רכשה העמותה ציוד רב לבית הספר, ציוד זה כולל – ילקוטים חדשים ואיכותיים, קלמרים חדש, מוצרי כתיבה, מחברות למקצועות שונים וציוד נדרש נוסף, ואף משהו מתוק, עבור ילדים ממשפחות מעוטות יכולת.

הרתמות הקהילה- התנדבות משמעותית

כל הציוד שנרכש הגיעה למחסן הלוגיסטי של חסדי נעמי בתל אביב, לצורך אריזת הציוד התגייסו ארגונים רבים להתנדב ולסייע באריזות. בין הארגונים המתנדבים היו משטרת ישראל – שוטרי תחנת גבעתיים, כבאות והצלה לישראל – לוחמי האש של תחנת האומה בירושלים וילדיהם, עובדי תאגיד השידור כאן 11 ביחד עם הילדים ועוד אזרחים טובים בארץ ואפילו מקנדה נרתמו לטובת הפרויקט.

שיתוף פעולה מיוחד עם חברת בזק

בפעם הראשונה השנה, התגייסה חברת בזק שרתמה את עובדיה לשיתוף פעולה מרגש: עשרות עובדי בזק הגיעו למחסנים הלוגיסטיים של חסדי נעמי הפרוסים במרכז, צפון, דרום ומרחב ירושלים ויצאו לחלק אלפי תיקים למעל 30 ערים ברחבי הארץ.

ימי חלוקה מרוכזים

 לצד החלוקה עם חברת בזק, עמותת חסדי נעמי ערכה ימי חלוקה מרוכזים בבית שמש בשיתוף העירייה ושמואל גרינברג ראש העיר,  וברכסים בשיתוף המועצה המקומית רכסים והרב רייך – ראש המועצה, במהלכם הגיעו הילדים וההורים לבחור ציוד חזרה לבית הספר. 

גם ביישוב אבשלום חסדי נעמי ערכו חלוקה מיוחדת על מנת לשמח לרגל תחילת שנת הלימודים את ילדיי יישובי עוטף עזה. חסדי נעמי ערכו עבורם הפנינג עם מתנפחים, עמדות ממתקים וכמובן חלוקת ילקוטים. 

קצת על 'תיקמלא'

הפרויקט נולד בעקבות חוויותיו של יו"ר העמותה, הרב יוסף כהן, שגדל בעוני רב ומספר שכילד הלך לבית הספר עם שקית ניילון ובה עפרון, מחברת בודדה וכריך עם מרגרינה. השנה, בעקבות השלכות המלחמה, נרשמה עלייה בביקוש לסיוע.

כל פרוייקט 'תיקמלא' התאפשר בזכות כל העוסקים במלאכה, שבזכותם אלפי תלמידים פתחו את השנה עם חיוך, תחושה טובה, ומוטיבציה ללמידה.

רוצים להיות מעודכנים תמיד בכל פעילויות החסד?!

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
עושים שנה טובה- סלי מזון לראש השנה
הצטרפו עכשיו לקרן להצלת הקשישים
סיוע עם חבילות מזון למשפחות המפונות מקווי העימות
דילוג לתוכן