מסכמים פרויקט מרגש- פרויקט תיק לכל ילד של חסדי נעמי

פרויקט תיק לכל ילד

בימים אלה נפתחת שנת לימודים חדשה בבתי הספר. בחודשים שקדמו לפתיחת השנה, בזמן חופשת החופש הגדול, עמותת חסדי נעמי עבדה במרץ רב כחלק מפרויקט "תיק לכל תלמיד". יוזמה זו, המוקדשת למען ילדים ממשפחות קשות יום נגעה בחייהם של אלפי ילדים.

פרויקט חזרה לבית הספר- תיק לכל תלמיד

פרויקט "תיק לכל תלמיד" נולד מתוך הכרות קרובה של יו"ר העמותה עם עולם העוני. הרב יוסף כהן נולד למשפחה עם קושי כלכלי, הוא היה מגיע לבית הספר עם שקית ניילון ובתוכה כריך עם מרגרינה בלבד. כסף לקניית ציוד ללימודים וילקוט לבית הספר לא היה. מתוך הזיכרונות והרגשות הקשים של יוסף בתור ילד קם הפרויקט כדי לסייע לילדים המתמודדים עם אותם התחושות.

פרויקט תיק לכל תלמיד פועל כבר 10 שנים, זוהי הייתה השנה העשירית של עשייה חשובה למען ילדים. הייחודיות של הפרויקט, זו העובדה שעמותת חסדי נעמי מחלקת ציוד חדש בלבד. ההבנה כי הורים במצב כלכלי ירוד אינם יכולים להרשות לעצמם קניית מוצרים חדשים עבור ילדיהם הובילה את העמותה לחלק רק ציוד חדש. המטרה ברעיון זה היא לתת לילידם תחושת שייכות, שירגישו שווים בין שווים.

עשרות אלפי פריטים נקנו מכספי תרומות של הציבור. בין המוצרים שנקנו, מחקים, מספרים, טושים, עפרונות, מרקרים, מחברות, ילקוטים ועוד. כל הציוד נארז בילקוטים החדשים שמחולקים לנקודות החלוקה של העמותה ברחבי הארץ. הילדים יכולים לבחור באופן עצמאי את התיק אותו רוצים, ממש כמו בחנות.

תודה לתומכים ולמתנדבים בפרויקט תיק לכל ילד

תודה רבה לתומכים בפרויקט חזרה ללימודים.  הצלחת מיזם החזרה לבית הספר זוהי תוצאה של תמיכה רבה של הציבור. התורמים היקרים שהאמינו בפרויקט ובחרו לתרום עבור הפרויקט הובילו אותו להצלחתו. מאות התורמים סייעו לאלפי ילדים שהיו זקוקים לילקוט חדש וציוד לבית הספר. כל סכום עזר לקניית ציוד נוסף ולעזרה עבור עוד ילד או ילדה.

חסדי נעמי מודים מכל הלב על התמיכה, האמונה והתרומה לפרויקט. בלי הסיוע הכל כך חשוב הפרויקט לא היה מצליח להתקיים. תודה על התמיכה!

חסדי נעמי גם מודים מכל הלב למתנדבים. תודה לכל המתנדבים שבחרו להתנדב כחלק מפרויקט תיק לכל תלמיד.
עשרות אלפי הפריטים שנקנו עבור החלוקה לילדים נארזו על ידי מתנדבים מסורים. חסדי נעמי מודים לכל המתנדבים שבחרו בחסדי נעמי. עשרות החברות שבחרו להקדיש מזמנם על מנת לארוז ולהכין ילקוטים מלאים בציוד לילדים ממשפחות קשות יום.

תודה על הרצון הטוב והסיוע לפרויקט, בלי המתנדבים שתרמו מזמנם "תיק לכל ילד" לא היה יכול להתקיים. תודה על הזמן והרצון הטוב!

סיקור תקשורתי של "תיק לכל תלמיד"​

הפרויקט המיוחד של חסדי נעמי גרף התעניינות רבה. כלי תקשורת רבים כתבו וסיקרו את הפרויקט. החל מכתבות בעיתונות הכתובה על העשייה המבורכת של העמותה ועד לכתבות בערוצי הטלוויזיה השונים.

צפו בכתבה מערוץ 13 על הפרויקט המרגש:

מסתכלים קדימה

אמנם פרויקט החזרה לבית הספר מאחורינו, אבל חשוב להכיר בכך שהמסע נמשך. חסדי נעמי ממשיכים בכל הכוח לפרויקט הבא. חגי תשרי כבר ממש מעבר לפינה והעמותה דואגת לסלי מזון ייחודיים לחג עבור משפחות קשות יום, קשישים וניצולי שואה נזקקים.

לעוד מידע על הפרויקט לחצו כאן

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
יש לך כוס חלב? לקשישים וניצולי שואה רבים אין.
גיוס חירום לחלוקת חבילות מזון לניצולי שואה וקשישים נזקקים
כריך לכל תלמיד
דילוג לתוכן