עודד מנשה ועדן הראל מדברים על תיק לכל תלמיד

בימים אלה, עמותת חסדי נעמי עומדת לצידם של הורים שלא יכולים לרכוש ציוד לימוד לילדיהם, מספקת ציוד חדש ומקנה להם תקווה לשנת הלימודים. כאשר מחירי המצרכים עולים ויוקר המחיה מציב קשיים בפני רבים, עמותת חסדי נעמי עומדת לצד השכבות החלשות באוכלוסייה, מסייעת ומשמשת להן גשר בין הקשיים להזדמנויות. עם משימה שנחשבת לחשובה ומשמעותית, העמותה משקיעה מאמצים רבים כדי לסייע ולעזור בהתמודדות עם האתגרים הכלכליים.

בעבודתה החשובה, עמותת חסדי נעמי פועלת לסייע לאנשים נזקקים בפרויקטים מגוונים. במהלך חודשי הקיץ ורגע לפני פתיחת שנת הלימודים בראשון לספטמבר, העמותה יצאה בפרויקט "תיק לכל תלמיד". הפרויקט המרגש הוא דוגמה בולטת למאמץ המופנה למטרה של שיפור ההזדמנויות החינוכיות והחברתיות לילדים ממשפחות שמתמודדות עם קושי כללי. חסדי נעמי משקיעה מאמצים רבים על מנת שהילדים ירגישו שווים בין שווים עם ציוד לימודים חדש כמו כל הילדים.

צפו בראיון שנערך על הפרויקט "תיק לכל תלמיד" בערוץ 14 בתוכנית עדן ועודד.

במסגרת פרויקט זה, רוכשת חסדי נעמי עשרות אלפי פריטים לילדים, כמו מחברות, כלי כתיבה ומחדדים, הנחוצים להם בשנת הלימודים החדשה. המוצרים מגיעים למחסנים של העמותה בתל אביב, שם קבוצות מתנדבים שמגיעות אורזות את כל הציוד. העמותה משתדלת לשמח את לבבות הילדים על ידי חלוקת הילקוטים החדשים ונותנת להם את האפשרות לבחור את התיק שאוהבים מתוך המגוון הקיים.

"אני הגעתי לבית הספר עם שקית פלסטיק" אומר יו"ר העמותה, הר יוסף כהן.  הוא אינו מאחל לאף תלמיד את בושת הפנים שחווה אז כילד. פרויקט "תיק לכל תלמיד" נולד על מנת לספק לתלמידים הרגשה שוויונית, לתת להם את התקווה והרצון להתפתח ולצמוח. העמותה מסייעת ותומכת כבר כמעט 40 שנים בניצולי שואה, קשישים ומשפחות נזקקות. פרויקט חזרה ללימודים הוא אחד מתוך רבים בוא העמותה מושיטה יד, ומעניקה חיבוק חם ועוטף למעוטי היכולת במדינת ישראל.

ילדים רבים אינם נשארים אדישים. הם מגינים את הקושי הכלכלי של הוריהם ומודים מכל הלב לכל מי שבוחר לסייע. עמותת חסדי נעמי זכתה לקבל מכתבי תודה מרגשים מהילדים שבחרו ילקוט ללימודים מעמותת חסדי נעמי. חסדי נעמי מצליחה לשמח ילדים רבים בזכות התמיכה הרבה של הציבור, תודה רבה לכל מי שתמך ותומך בפרויקט המיוחד. 

 לתמיכה ותרומות עבור פרוקט "תיק לכל תלמיד" ניתן ללחוץ כאן.

תודה לכל התומכים הרבים בעשייה של העמותה ובפרויקט חזרה ללימודים. 

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
יש לך כוס חלב? לקשישים וניצולי שואה רבים אין.
גיוס חירום לחלוקת חבילות מזון לניצולי שואה וקשישים נזקקים
כריך לכל תלמיד
דילוג לתוכן